My favorite band

I just discovered my favorite band : http://orangeiguanas.com/

Tuesday, October 11, 2011

Η "δουλειά"

Τώρα θα γράψω πάλι στα ελληνικά διότι ως μικρό πορτοκαλί ιγκουάνα είμαι δίγλωσσο.

Η δουλειά λοιπόν. Αυτό το φοβερό αγαθό που όλος ο κόσμος ζητά και όλος ο κόσμος χάνει και βρίσκει. Πλέον το να βρεις ένα κίτρινο τριαντάφυλλο να ανθίζει στο κήπο σου θεωρείται ασήμαντο, ενώ το να βρεις μια δουλειά έστω κι αν είναι βοθρατζής ή ματατζής(συγγενή επαγγέλματα) είναι το πιο σημαντικό πράγμα στο κόσμο.
Εγώ δε το καταλαβαίνω αυτό. Ίσως φταίει ότι είμαι ιγκουάνα αλλά προτιμώ να βρω το τριαντάφυλλο παρά να κάνω τη δουλειά κάποιου άλλου απλά για να μου δώσει κάνα φράγκο να ζήσω!
Ναι το ξέρω ότι είναι αναγκαίο να βιοποριστεί κανείς, αλλά ρε διάολε λίγο αναπροσαρμογή στις προτεραιότητες μας!! Δουλέψτε αλλά κάντε το για να φυτέψετε τριαντάφυλλα! Μην τα αγνοείτε για να δουλέψετε...
Οπότε όταν κι εγώ το ιγκουάνα δουλεύω ΜΗΝ ΜΕ ΠΡHΖΕΤΕ. Δουλεύω για να χαζεύω τους χουρμάδες μου μετά, δε τρώω χουρμάδες για να βλέπω τα μούτρα σας!

Αυτά

No comments:

Post a Comment