My favorite band

I just discovered my favorite band : http://orangeiguanas.com/

Wednesday, October 26, 2011

Μικρές στιγμές, μεγάλες χαρές

Είναι παράδοξο το πόσο χαρούμενο με κάνουν οι γιορτές μου(ονόματα, γενέθλια κλπ), απλά και μόνο επειδή φαίνεται πόσο με σκέφτονται κάποιοι άνθρωποι και δράττονται  της ευκαιρίας να το δείξουν..

Είναι κουτό αλλά όλες αυτές οι χαζές μικρές στιγμές με κάνουν πολύ χαρούμενο.

Χαίρομαι που αυτοί που με σκέφτονται πολύ, θα είναι οι πρώτοι που θα μου ευχηθούν - και παραδόξως ισχύει αυτό όσο περίεργο κι αν φαίνεται. Γιατί δείχνει ότι το έχουν σκεφτεί από πριν, το έχουν αποφασίσει και το κάνουν.

Το ίδιο συμβαίνει και με τα τηλεφωνήματα εκεί που δεν τα περιμένεις. Όπως και να το κάνουμε η φωνή είναι σημαντική, ειδικά όταν έχεις καιρό να την ακούσεις. Και δείχνει ότι και ο καλών θέλει να ακούσει τη δικιά σου.

Είμαι χαρούμενος που με σκέφτονται.

Που με σκέφτεσαι.


*Στέλνω τους χαιρετισμούς μου και μισό κιλό χουρμάδες στο αγαπημένο μου παρανοϊκό ανδροιδές. Είμαστε τρομερά αγαπημένοι κι ας είμαι ένα μικρό σαυροειδές που αράζει με μια τρελή ανθρωπόμορφη μηχανή. Είθε τα γρανάζια σου να συνεχίσουν να γυρνάνε έτσι περίεργα που γυρνάνε!


No comments:

Post a Comment