My favorite band

I just discovered my favorite band : http://orangeiguanas.com/

Tuesday, October 18, 2011

Η απλή απόλαυση του χαμόγελου

Μερικές φορές είναι δύσκολο να περιγράψει κανείς με ακρίβεια κάποια συναισθήματα του..
Ένα απ'αυτά θαρρώ πως είναι η αίσθηση που έχουμε όταν χαμογελάμε. Δεν είναι απλά χαρά, είναι εξωτερικευμένη χαρά, μια χαρά που αναγκάζει κάποιους μυς του σώματος να αντιδράσουν έτσι ώστε να δημιουργήσουν αυτό το χαμόγελο! Δεν είναι κάτι απλό λοιπόν..

Όταν κάτι ή κάποιος με κάνει να χαμογελάσω ,ειλικρινά και όχι προσποιητά, το εκτιμώ πραγματικά. Ακόμα περισσότερο δε, εκτιμώ τα χαμόγελα διαρκείας, εκείνα που κολλάνε στο πρόσωπο μου και με κάνουν να φαίνομαι τρομερά χαζοχαρούμενος! Είναι παρατεταμένη εξωτερικευμένη χαρά με μικρές εκρήξεις ευτυχίας και σπινθήρες ικανοποίησης.

Αυτό θέλω -και προσπαθώ- να το προσφέρω κι εγώ σε όσους θέλω να αισθάνονται έτσι. Και ακόμα περισσότερο σ'αυτούς που μου το προσφέρουν κι εμένα. Είμαι άλλωστε αλληλέγγυος σε θέματα χαράς και όχι μόνο. Και στους χουρμάδες λόγου χάρη όσους πάρω, τόσους θα δώσω αργότερα. Το πως, είναι άλλο θέμα.. Χεχεχεεεε






No comments:

Post a Comment