My favorite band

I just discovered my favorite band : http://orangeiguanas.com/

Tuesday, October 25, 2011

Οι οπαδοί σήκωσαν πολιτικά πανό! ΟΥΑΟΥ!

Ας κάνω μια βόλτα στο πολιτικό προσκήνιο και πάλι, γιατί πραγματικά με τρώει ο πορτοκαλί μικροσκοπικός κωλαράκος μου να σχολιάσω τον ενθουσιασμό του κόσμου απ'τα εκπληκτικά πολιτικά πανό των οπαδών στα διάφορα γήπεδα καθώς και τη δυναμική κατακραυγή των ΜΜΕ προς τους αχρείους διαιτητάδες που ΔΙΕΚΟΨΑΝ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ για να κατεβούν(τα πανό)!!

Ω μα το Δία, να διακοπεί η μπάλα;;; Που πάμε;;; Θα καταρρεύσουν όλα τέλος πάντων σ'αυτή τη χώρα;
Ντάξει μας τρώτε τους μισθούς. Το καταπίνουμε. Μας τρώτε εργασιακά δικαιώματα, περιθάλψεις, συντάξεις, ελευθερίες, άσυλα, σπουδές, τη ζωή γενικότερα... αλλά μη διακόπτετε τη μπάλα ρε παιδιά!

Τα ευφυέστατα πανό του στυλ "Είστε όλοι μαλάκες, φύγετε" (επιτηδευμένη απλούστευση με σκοπό την υπερβολή) προκάλεσαν σωρό αντιδράσεων στο τύπο και στο κόσμο, που επικρότησε τους οπαδούς που για κάνα μισαωράκι ξέχασαν να πηδήξουν ο ένας τη μάνα του άλλου και κάθισαν να γράψουν και κάτι για τη κυβερνησάρα μας.

Άν είχα τρίχες θα σηκώνονταν. Τώρα σηκώνω την ουρά μου σε ένδειξη διαπερνώντος ρίγους...

Τι μας λέτε ρε παιδιά; Τόσο φοβερά πράγματα συμβαίνουν ε;

Για να σας δείξω πόσο γαμάτοι είναι οι οπαδοί/κάφροι θα αναφέρω 2 χαρακτηριστικά παραδείγματα:

1) Ηρακλειδείς. Μαθαίνουν ότι η ομαδάρα τους θα πέσει κατηγορία επειδή χρωστάει ακόμα και στα σημαιάκια των κόρνερ. Αγανακτούν. Κάνουν πορείες επί πορειών και καταλήγουν εν μέσω ΔΕΘ να συγκρούονται με τις δυνάμεις καταστολής... επειδή έπεσε η ομάδα τους κατηγορία. Μιλάμε για σοβαρή πολιτική συνείδηση όχι αστεία.

2) Παναθηναϊκοί. Ο λόγος που έγινε και ο μεγάλος ντόρος πρόσφατα ήταν ένα πανό που κρέμασαν στο ματς με τον Εργοτέλη(ομάδα του Ηρακλείου Κρήτης για τις αναγνώστριες) το οποίο με ωραίο τρόπο έκραζε τη βουλή. Ο διαιτητής του αγώνα απαίτησε να κατέβει και διέκοψε το παιχνίδι για κάποια λεπτά.Αυτό επαναλήφθηκε και σε άλλα γήπεδα. Ιδού για να ξέρουμε και τι λέμε:
Μάλιστα, ωραία. Εντυπωσιακό. Και πετυχημένο.
Τώρα θα πρέπει να υπενθυμίσω δυστυχώς όμως ότι η πορεία των οπαδών του Παναθηναϊκού για να φύγει ο Βαρδινογιάννης και να πάρει κάποιος άλλος την ομάδα τους είχε περί τις 40-50 χιλιάδες κόσμο. Δηλαδή βγήκαν 50 χιλιάδες άτομα στο δρόμο για να πάρει κάποιος μια ομάδα ποδοσφαίρου από κάποιον άλλον ώστε να πάρουν κάνα πρωτάθλημα.



 Η πρόσφατη "μαζική" απεργιακή πορεία στην Πάτρα για παράδειγμα(τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας) είχε περί τις 15 χιλιάδες κόσμο.

Τι άλλο να πω;
Και προσοχή δεν εξετάζω ποιοί είναι. Είμαι 1000% σίγουρος ότι και οι Ολυμπιακοί και οι ΑΕΚτσήδες και οποιοιδήποτε οπαδοί τα ίδια θα κάνανε. Έτυχε και βόλεψε το παράδειγμα.

Θέλουμε πάρα πολύ καιρό μέχρι να πω εγώ μπράβο σε οπαδούς(το ξέρω, χεστήκατε - κι εγώ ομοίως). Έχουν κάνει καφρίλες ατελείωτες, σκοτώνονται μεταξύ τους, βρίζουν μάνες, αδερφές και κόρες κι όλα αυτά για την μπάλα... δε θα τους δώσω συγχαρητήρια για ένα-δυο πανό.
Και στα φρύδια μας αν διακόπηκαν αγώνες από εντολές διαιτητών. Όταν οι κάφροι τους διακόπτουν επειδή πλακώνονται μεταξύ τους σα τα ζώα(το κάνουμε καλά εμείς αυτό άλλωστε) δε βλέπω να τους συγχαίρουμε με το ίδιο πάθος αυτούς τους αγωνιστές... 
Ακόμα, ευτυχώς.

*Κι εγώ είμαι παθιασμένο με το ποδόσφαιρο και έχω και ομάδα που γουστάρω παραπάνω. Αλλά ούτε θα πλακωθώ, ούτε θα βριστώ για αυτήν. Και προσπαθώ και να αποβάλω το πάθος μου όσο μπορώ. Αλλά ντάξει ιγκουάνα είμαι, εδώ ολόκληροι άνθρωποι δε τα καταφέρνουν...


**Καταδικάζουμε με κάθε τρόπο το χουντικό ψάξιμο αμαξιών για το πανό. Επειδή πήγα να το ξεχάσω και ντροπή μου.

No comments:

Post a Comment